X

Lütfen Para Birimi Seçiniz

Türk Lirası $ US Dollar Euro
X

Lütfen Para Birimi Seçiniz

Türk Lirası $ US Dollar Euro

Müşteri Değerlendirmeleriyle organik SEO'yu iyileştirmenin 5 yolu

AnasayfaYazılarGoogle SEOMüşteri Değerlendirmeleriyle organ...

Çevrimiçi yönlendirmelerin site sıralamanızı nasıl artırabileceğini öğrenin.

Tüketici davranışı, dünya çapındaki müşterilerin, kendi yerel topluluklarındaki ve ötesindeki işletmeler hakkında en güncel ve doğru bilgileri bulmak için alışveriş yapan arkadaşlarının incelemelerine güvenecek şekilde gelişti.

İncelemeler, markanıza aşina olan herkesin ürünleriniz, hizmetleriniz ve müşteri deneyiminiz hakkında sevdikleri şeyleri herkese açık olarak paylaşma fırsatıdır. Herkese açık incelemelere sahip olmak, potansiyel müşterilere güvenle iş yapabileceğinizi iletir ve size taze tüketici içgörülerinden oluşan bir altın madeni sunar. 

Ek olarak, müşteri incelemelerinizi sergilemek, zor kazanılmış marka güveninizi ölçülebilir bir yatırım getirisine nasıl dönüştürdüğünüzdür. Ne kadar çok yorum toplarsanız ve işletme profili sayfanızdaki içeriği ne kadar zenginleştirirseniz, arama motorlarının markanızı arama sonuçlarının en üstünde göstermesi o kadar kolay olacaktır. Bu, ücretsiz bir nitelikli potansiyel müşteri kaynağı olmasına ve hatta organik arama performansınızı iyileştirebilmesine rağmen, yönlendirme trafiği sıklıkla göz ardı edildiğinden rekabet avantajınız olabilir.

Moz.com tarafından yapılan araştırmaya göre, üçüncü taraf incelemeleri gibi site dışı SEO ile ilgili faktörler, sıralama faktörü ağırlığının %50'sinden fazlasını taşıyor. Arama motorları alaka düzeyi, güvenilirlik ve otorite gibi faktörleri sürekli olarak geliştiriyor olsa da, çevrimiçi varlığınızı incelemelerle geliştirmek, işletmelerin bu üç kriteri de aşmasına yardımcı olabilir. 

Organik arama sıralamanız, özellikle organik trafiğin çoğunun arama motoru sonuçlarının ilk sayfasında listelenen sitelere gittiğini bilerek, yeni müşteriler çekmek için çok önemlidir. 

Sayfa dışı SEO'nun, yönlendirme trafiğinin, incelemelerin, yıldız derecelendirmelerinin ve uzun kuyruklu arama sorgularının çevrimiçi görünürlüğünüzü artırmaya nasıl yardımcı olduğunu öğrenmek için Trustpilot'taki müşteri başarı yöneticisi Kyra Sammis'e bilgilendirici SMX Sonraki oturumunda katılın.

Kaydolun ve buradan izleyin . Bu oturumdan sonra, güçlü bir sayfa dışı SEO oluşturabilecek, organik aramada yıldız derecelendirmeleri kazanabilecek ve sitenize yönlendirme trafiğini artırabileceksiniz. 


Top